When dreams come true..

by - nedeľa, septembra 24, 2017


I have always been one those who find it difficult to believe in themselves. One of those who do not always believe that everything is possible. And one of those who usually doubt that they can succeed. I rather just make up different scenarios for various situations to be prepared for the worst one. And what bothers me the most is the fact that I am not really confident about anything and I tend to underestimate myself. However, our lives are about changes, right? And we can fix the way of our thinking or improve our behavior. It is quite a long process and it takes some time, but it is never too late. Because if we do not believe in ourselves, then who will? 

Vždy som patrila medzi tých, pre ktorých bolo ťažké veriť v samých seba. Medzi tých, ktorí nie vždy veria, že všetko je možné. Medzi tých, čo zvyčajne pochybujú o tom, že môžu naozaj uspieť. Radšej si zakaždým v hlave vytvorím všetky možné scenáre, aby som potom bola pripravená aj na ten najhorší. A čo ma mrzí najviac je fakt, že v mnohých veciach nie som vôbec sebavedomá a zvyknem sa podceňovať. Ale život je o zmene, či nie? A my môžeme a vieme napraviť naše zmýšľanie či správanie. Je to určite dlhý proces a zaberá veľa času, no myslím, že nikdy nie je príliš neskoro. Pretože ak my neveríme sami v seba, tak kto potom? 




Well, I might not be a good example of a confident person, even though I may look like that. But that does not mean that I tend to « go with the flow » without following my own dreams. Actually, I have learnt to do whatever it takes to reach my goals. And this is where my story and a new chapter in life begin.. I have always wanted to study abroad at one of the best universities in the world, meet and be inspired by people from various countries. And now I can proudly say, that this dream came true.. I am here at uni of Glasgow, studying Business and French and I cannot be happier.. 

Nie som teda veľmi dobrý príklad sebavedomej osoby, aj keď tak možno pôsobím. Ale to neznamená, že sa nechám "viesť prúdom" a nejdem si za svojimi snami. Naopak. Naučila som sa, že treba robiť čo sa len dá, aby človek svoje ciele dosiahol. A práve tu začína môj príbeh a zároveň nová kapitola môjho života.. Vždy som chcela študovať v zahraničí na jednej z najlepších univerzít, stretávať sa a byť inšpirovaná ľuďmi z celého sveta. A teraz môžem hrdo povedať, že sa mi splnil sen.. Som tu, na uni of Glasgow, študujem Business a Francúzštinu a nemôžem byť šťastejšia.. 





OUTFIT: 
Compared to the rainy weather, here in Glasgow, my outfit was photoshoot in sunny Cannes at the end of August. Some of you who follow me on Instagram know that I am in love with simple combinations and little details. So I went for a denim skirt and off the shoulder blouse. I added some silver accessories, watches, sunglasses and light blue handbag. I hope that you like the outfit. :)

OUTFIT:
Na rozdiel od upršaného počasia v Glasgowe, môj outfit bol nafotený v slnečnom Cannes ešte na konci augusta. Ak ma sledujete na Instagram-e, tak ste si určite všimli, že mám rada jednoduché kombináci a jemné detaily. A tak som denimovú sukňu skombinovala s bielou blúzkou. Pridala som strieborné doplnky, hodinky, slnečné okuliare a bledomodrú kabelku. Dúfam, že sa vám outfit páči. :)








LIVE, LOVE, LAUGH
 Alexandra ♥




You May Also Like

1 komentárov