Autumn in Glasgow

by - štvrtok, novembra 09, 2017


I can exactly remember the day we took these photos. It was one of those days, when you do not even need to fake a smile just to take a picture. One of those days during which you can enjoy little things around you and there is no need to worry about anything. It was also one of those days before midterms, so maybe that's the reason, too. 😅
So, how is Glasgow?
If you are asking about the city centre, clubs or bars, or even shopping streets, I don't have an answer. To be honest, I haven't really had time to enjoy Glasgow and explore other parts than just the West End, which is the part around my university. The first year is demanding for me because I need to get used to different things and learn to manage my time. Basically, my usual day is about studying, walking, cooking and sleeping. But don't take it as a complaint. I'm still enjoying uni life (kinda). Yes, I do miss my family and friends, but the vibe here is wonderful. Lecturers, tutors, my flatmates people from all around the world.. And what's the most important is that I am doing and studying what I genuinely want. Sometimes, it's hard to keep up even though it's just the first year, but we will all manage, I'm not afraid about that. Actually yesterday, I handed in my last essay for now, so I'm definitely going to blow off some stress and enjoy this beautiful city. The plan is to explore the main square, maybe visit a museum and stroll around a little bit. So, you can look forward to a post about Glasgow (not only about me 😋).

Presne si pamätám ten deň, kedy sme tieto fotky nafotili. Bol to jeden z tých dní, kedy sa nemusíte ani nasilu usmievať, len aby ste urobili fotku. Jeden z tých dní, počas ktorých sa tešíte z každého malého detailu okolo vás a strach či obavy sú úplne nezmyselné. Tiež to bol jeden z tých dní pred skúškami, takže to bude tiež jeden z dôvodov. 😅
Takže, aký je Glasgow? 
Ak sa pýtate na centrum mesta, kluby, bary alebo ulice s desiatkami obchodov, tak potom odpoveď nemám. Ak mám byť úprimná, zatiaľ som nemala veľa času, aby som si Glasgow užila a spoznala aj iné časti mesta okrem 'the West End', čo je mestská časť v okolí univerzity. Prvý ročník je pre mňa náročný v tom zmysle, že si musím zvykať na rôzne veci a naučiť sa zmanažovať si čas. Môj bežný deň vyzerá asi tak, že sa buď učím, kráčam, varím alebo spím. Ale neberte to tak, že sa sťažujem. Stále si užívam univerzitný život (poväčšine). Áno, chýba mi rodina a priatelia, ale ten 'vibe', ktorý Glasgow má, je naozaj skvelý. Profesori, učitelia, moje spolubývajúce, ľudia z celého sveta.. A najdôležitejšie je, že robím a študujem presne to, čo skutočne chcem. Niekedy je náročné držať krok, aj keď som len v prvom ročníku, ale všetci to nejako zvládneme, z toho strach nemám. Vlastne včera som odovzdala moju, nateraz, poslednú esej a to znamená, že budem mať čas nachvíľu si vydýchnuť a užiť si toto krásne mesto. Plán je spoznať centrum a hlavné námestie, možno navštíviť múzeum a len tak sa prechádzať. Takže sa môžete tešiť na post o Glasgow-e (nie len o mne 😋).











                                                                           
                                                    

                                                                              Alexandra





You May Also Like

0 komentárov